Banici Azjatyckich Motocykli

Forum miłośników chińskich motocykli, jak również koreańskich, indyjskich i japońskich.
Teraz jest niedziela 10 lis 2024, 20:22
Rabat dla Banitów od V19.pl


Strefa czasowa: UTC + 1


Język:
Banici Azjatyckich Motocykli - Rejestracja

Kochany Banito!
Poniższy regulamin ma na celu zapewnienie naszym użytkownikom miłego i przyjaznego miejsca w internecie, co za tym idzie jest tekstem dość stanowczym i surowym. Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z nim a następnie o poczytanie naszego forum dla upewnienia się, że tylko regulamin jest taki sztywny. Nasze forum nie dzieli użytkowników na nowych i starych, nie ma tu zamkniętych, elitarnych grup, jeśli chcesz do nas dołączyć – wszystko w Twoich rękach i kołach.
Zapraszamy do dzielenia się radością z jazdy.

REGULAMIN FORUM

§1

Administratorzy i moderatorzy podejmą starania mające na celu usuwanie wszelkich uznawanych za obraźliwe materiałów jak najszybciej. Zgadzasz się, że zawartość każdego postu na tym forum wyraża poglądy i opinie jego autora a nie administratorów, moderatorów czy webmasterów (poza wiadomościami pisanymi przez nich) i nie ponoszą oni za te treści odpowiedzialności.

§ 2


Zabronione jest pisanie postów obraźliwych, obscenicznych, wulgarnych, oszczerczych, nienawistnych, zawierających groźby i publikowanie innych materiałów, które są sprzeczne z prawem. Złamanie tej zasady może być przyczyną natychmiastowego i trwałego usunięcia z listy użytkowników (wraz z powiadomieniem odpowiednich władz). Aby wspomóc te działania rejestrowane są adresy IP autorów. Przyjmujesz do wiadomości, że webmaster, administrator i moderatorzy tego forum mają prawo do usuwania, zmiany lub zamykania każdego wątku w każdej chwili jeśli zajdzie taka potrzeba. Jako użytkownik zgadzasz się, że wszystkie informacje, które wpiszesz będą przechowywane w bazie danych. Informacje te nie będą podawane bez twojej zgody żadnym osobom ani podmiotom trzecim, jednakże webmaster, administrator i moderatorzy nie będą obarczeni odpowiedzialnością za włamania hackerskie prowadzące do pozyskania tych danych.

§3

Skrypt tego forum wykorzystuje cookies do przechowywania informacji na twoim komputerze. Te cookies nie zawierają żadnych informacji, które podałeś i służą jedynie ułatwieniu korzystania z forum. Adres email podany przy rejestracji jest wykorzystywany jedynie dla potwierdzenia podanych informacji oraz hasła (i dla przesłania nowego hasła, gdybyś zapomniał stare) a także do wewnętrznej korespondencji (nie jest udostępniany na zewnątrz)

§5

Loginy użytkowników nie mogą zawierać słów powszechnie uważanych za wulgarne i obraźliwe. Nie mogą też zawierać słów: admin, administrator, mod, moderator .
Na prośbę użytkownika administratorzy mogą dokonać zmiany loginu.

§6

Bez wcześniejszego porozumienia z Administracją forum nie wolno umieszczać żadnych treści reklamowych (dotyczy to działań marketingowych prowadzonych przez użytkowników zarejestrowanych wyłącznie w tych celach - sklepy, warsztaty, itp.)

§7

Na forum obowiązują poniższe procedury:
  • PRZYWITANIE - Użytkownik po zarejestrowaniu powinien przywitać się w odpowiednim dziale. Jeśli tego nie zrobi w ciągu 14 dni będzie traktowany jako nieaktywny i może być usunięty z forum. Bez przywitania użytkownik nie będzie miał pełnego dostępu do forum. Przywitanie powinno zawierać kilka słów o sobie (minimum: Imię, miasto, motocykl), bez podania tych informacji (uzupełnienia w profilu) użytkownik może nie uzyskać pełnego dostępu do forum.
  • AKTYWNOŚĆ – nasze forum jest miejscem spotkań, preferujemy więc aktywnych użytkowników, zabierających głos w dyskusjach, witających nowych użytkowników, uczestniczących w zlotach i lokalnych spotkaniach – dlatego konta użytkowników, którzy nie napisali żadnego postu w ciągu sześciu miesięcy, mogą zostać usunięte przez administrację (przed usunięciem konta użytkownik jest informowany o braku wymaganej aktywności)
  • PROBLEMY TECHNICZNE / NARUSZENIA REGULAMINU - Wszelkie problemy natury technicznej zgłaszamy na PW do „Obsługi IT” , naruszenia regulaminu lub konieczność moderacji, zgłaszamy do administracji forum klikając ikonkę „zgłoś ten post” (w prawym dolnym rogu postów), lub na PW do moderatora działu lub administratora
  • RANGI - rangi nie są nadawane automatycznie, nadawane są indywidualnie na życzenie użytkownika i zmieniane mogą być 2 razy do roku.
  • ZDJĘCIA - Wstawiając prywatne zdjęcia na forum użytkownik robi to na własną odpowiedzialność i wyraża zgodę na ich publikację. Wstawionych zdjęć nie wolno powielać, kopiować i rozpowszechniać poza forum bez uzyskania zgody autora.
  • SPRAWY SPORNE – staraj się zawsze pisać tak, jak chciałbyś żeby pisano do Ciebie – nie obrażaj się bez powodu i nie obrażaj innych. Jeśli masz jakiś prywatny problem, staraj się załatwić go na PW lub poza forum.

  • Wszelkie sprawy, spory natury prywatnej pomiędzy zarejestrowanymi użytkownikami forum nie mogą być publikowane publicznie na forum pod rygorem natychmiastowego usunięcia na trwałe szkalującego użytkownika bez wcześniejszego ostrzeżenia.
  • PROCEDURA USUNIĘCIA KONTA NA PROŚBĘ UŻYTKOWNIKA:

    1. Prośbę o usunięcie konta należy zgłaszać na PW do jednego z adminów.
    2. Gdy użytkownik poprosi o usunięcia konta, za pośrednictwem poczty e-mail, dostaje od admina prośbę o potwierdzenie tej decyzji.
    3. Po otrzymaniu potwierdzenia drogą mailową, konto zostanie dezaktywowane a następnie po 14 dniach całkowicie usunięte.
    4. W okresie tych 14 dni, użytkownik może jeszcze zmienić swoją decyzję.

    1. W tym celu powinien wysłać e-mail do administratora.
    2. Jeśli prośba wpłynie już po usunięciu konta, możliwe jest tylko ponowne założenie konta.


§8
  • Nieprzestrzeganie powyższego regulaminu może spowodować zablokowanie użytkownika forum, a w skrajnych przypadkach lub w przypadku chronicznego łamaniu regulaminu, usunięcie konta użytkownika na forum.
  • Administrator lub moderator udzielający ostrzeżenia powinien dokładnie określić jakie zachowanie zostało uznane za sprzeczne z regulaminem.
  • Decyzji o usunięciu użytkownika nie może podjąć tylko jeden Administrator, musi to być decyzja większości zespołu Administracyjnego (Administratorzy i moderatorzy)




    Baner programu partnerskiego MaxMoto.pl (750x100px)


    POWERED_BY
    Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL